tirsdag den 10. juli 2007

En rigtig prinsessekjole

Så fik jeg syet endnu en Audrey Hepburnkjole. Denne er den tredje i samme model jeg syer, så det burde have været nemt som ingenting at sy den, men den har bare drillet og drillet. Først lavede overlockeren unoder og sprang tråden hele tiden og bagefter gik symaskinen igang, med en sprunget undertrådsspole, knækket nål og diverse assorterede mislyde.




Men nu er den endelig blevet færdig, jeg skulle have sendt den idag, men det nåede jeg ikke at få den færdig til. Og den er alt sliddet værd, synes simpelthen bare den er så smuk, håber hun bliver glad for den, hende som jeg har syet den til.




1 kommentar:

Muggi sagde ...

De er rigtig rigtig fine begge 2

Denne blog har jeg lavet for at have et sted at samle alle mine kreative ting og tanker på et enkelt sted.