lørdag den 11. august 2007

Færdig højtaljet nederdel





Så blev jeg færdig med den højtaljede nederdel i 50´er-stil, komplet med røde tittekanter, kirsebærbroderi og rødt foer.


Den har desuden grønne knapper, en detalje jeg er ret glad for:D



Kirsæbærret måtte jeg brodere med maskinen, har egentlig en broderimaskine, men jeg mangler et stik til at forbinde computermodulet til den bærbare, så jeg måtte improvisere. Men synes også det er blevet ganske godt, taget i betragtning at det er første gang jeg broderer på den måde.



2 kommentarer:

Paulsen sagde ...

Ih.. Den er så fin :)

Du har en broderimaskine, det har jeg ikke.. Kan du så bruge den lidt oftere, så jeg ikke begynder at blive tilhænger af, at den ville bo bedre hjemme hos mig :D

Anonym sagde ...

hvad jeg ledte efter, tak

Denne blog har jeg lavet for at have et sted at samle alle mine kreative ting og tanker på et enkelt sted.