tirsdag den 22. januar 2008

Store planer:)



Jeg har fået rigtig meget lyst til at sy igen, det har ellers været lidt sløvt.


Men jeg har fået noget rigtigt lækkert uldstof i råhvid/sort hanefjeds-agtig mønster som jeg vil sy en habitjakke af.

Jeg har fundet denne her i Burda og den er jeg helt vild med. Jeg syer nok sorte pipingkanter i, eller råvhide så de passer til stoffet. Overvejer nemlig at sy denne nederdel til, i sort uldstof (hvis jeg kan finde noget) og der kunne det være flot, tror jeg med råhvide pipingkanter også... Men jeg ved det ikke helt endnu...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ja, du må have sving i maskinen igen - det er ikke vejr til Egypten-tøjet her omkring de næste par måneder. :-)

/A

Denne blog har jeg lavet for at have et sted at samle alle mine kreative ting og tanker på et enkelt sted.