fredag den 18. juli 2008

Kjole til min veninde


Jeg har syet en kjole til min veninde, som er gravid. Hun skulle bruge den til hendes forældres sølvbryllup og kunne ikke finde nogen hun kunne passe i de gængse kjolebutikker. Så derfor tilbød jeg at sy en til hende, og den blev rigtig fin.

Den er i denne model

og i en kraftig lyserød.

Kjolen er syet i to lag, en lyserød microsatin inderst og en burnoutchiffon med blomstermønster ovenover.

Skal nok lige få et billede af den på et tidspunkt.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du syr som en drøm. Dét er bare så flotte ting, vi ser fra dig af!

Annika

Paulsen sagde ...

Kom så med det billede :P
Kan da slet ikke vente :)

Anonym sagde ...

I wish not agree on it. I think polite post. Particularly the title attracted me to be familiar with the unscathed story.

Anonym sagde ...

Good brief and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Say thank you you as your information.

Denne blog har jeg lavet for at have et sted at samle alle mine kreative ting og tanker på et enkelt sted.