onsdag den 13. juni 2007

Av min arm... Eller nowet

Jeg er sur. Meget sur. Min venstre arm sover, eller dvs. fingrene på min venstre hånd sover og det trækker sommetider lidt op i armen. Så jeg har ikke helt kontrol med den og den irriterer mig. Så jeg er ikke kommet så langt med mit syværelse som jeg gerne ville have været.
Men jeg har da fået slæbt fire stoooooore skabe ind, nu skal de bare wateres op, for gulvet er åbenbart MEGET skævt, så de læner sig fremover og kan dermed ikke åbnes.
Men jeg tror det bliver godt - rigtig godt.
Omend det er en smule kaotisk lige nu, fordi der står ting overalt-men hey, vi er jo så vant til den slags fra da vi flyttede ind. Men jeg vil nu godt have det i orden snart.
Faktisk vil jeg gå derin lige om lidt, har ryddet op i køkkenet og konstateret at der ikke er noget at læse på debatten... Så faktisk har jeg ingenting der kan ditrahere mig...

Såeh - jeg er den der er smuttet:D

Pwinsessen

Ingen kommentarer:

Denne blog har jeg lavet for at have et sted at samle alle mine kreative ting og tanker på et enkelt sted.