onsdag den 6. juni 2007



Wee, så blev jeg færdig med Helles kjole, skal nok smide et billede af den når jeg får et. Tog ikke et billede selv, for havde den kun på ginen og der var den bare slet ikke pæn. Men hun har lovet at jeg får et billede af hende med den på.
Hun er heldigvis rigtig glad for den og den sidder perfekt, så det er bare rigtig dejligt, især fordi jeg slet ikke selv syntes den var noget specielt. Hun skrev følgende igår da hendes mand havde haft kjolen med hjem til hende: "Den passer bare perfekt! Den er rigtig flot. Jeg er helt vild med den. Det er den flotteste kjole jeg ejer." - det er simpelthen bare så dejligt at få sådan en positiv tilbagemelding:D


Næste projekt bliver at få syet hendes chiffonslag færdig, men det er der nu ikke mange ben i.

Bagefter skal jeg igang med at sy min kjole om, har en fin mørkeblå prikket kjole fra en genbrugs, den vil jeg gerne have på på lørdag til fætter-kusinefest i Charlies familie.
Og vil også gerne igang med den frakke jeg også har købt, skal have fundet nogle flotte knapper dertil - glææææææææder mig til at få den på.
Edit: så fik jeg taget billeder af mine to genbrugsprojekter - de er ret uformelige begge to, men det skal jeg nok få lavet om på.

Ingen kommentarer:

Denne blog har jeg lavet for at have et sted at samle alle mine kreative ting og tanker på et enkelt sted.