onsdag den 27. juni 2007

Lidt stemningsbilleder... Eller nowet

Tog lige et par billeder af det foreløbige resutat i mit syværelse.



Min hånd sover stadig, men gør heldigvis ikke ondt mere. Men den er alligevel ikke 100% brugbar.

Og så har jeg haft nogle dumme dage, især pga det åndsvage regnvejr.

Men nu har jeg mod på at komme videre, så går lige om lidt igang:D

Men ville lige poste et par billeder af, hvordan det ser ud nu, og også lidt af min "dekoration" på skabslågerne - mangler min opslagstavle temmelig meget, men må jo lære at klare mig uden.



























De to sidste billeder er ting, der hænger på mine skabslåger - det første er to tegninger jeg lavede da jeg gik på Teko og det andet er min kæreste som bette - er han ikke nuttet?









































Ingen kommentarer:

Denne blog har jeg lavet for at have et sted at samle alle mine kreative ting og tanker på et enkelt sted.