fredag den 8. juni 2007

Mit nye syværelse - weeeeeeeeeeee

Har fundet en mand i den blå avis som har en masse hvide reoler og skabe meget billigt til salg her i Silkeborg - skal ud at hente 8 reoler og skabe på søndag og har været ved at tegne det i kvart størrelse, samt i et program fra Ikea.
Lige nu er der bare rod ALL OVER fordi jeg ikke har nok opbevaringsplads, men det skulle gerne løse sig, når jeg får alle reolerne og skabene. Og det bedste er at de er møgbillige - 50kr pr stk!!!
Dvs. jeg skal bruge 400kr på at få al den plads jeg har brug for:D Det er fantastisk.
Så imorgen skal jeg rydde op og pakke syværelse ned og så har Christian, Charlies bror lovet at køre mig ud efter dem - kan næsten ikke få armene ned af begejstring. Weeeeeeeeeeeeee:d
På billederne er reolerne træfarvede, men de er hvide i virkeligheden, det kunne jeg bare ike vælge i programmet.
Så skal jeg have mit stof sorteret og lagt pænt sammen og alle mine kasser med
sytilbehør sat i orden igen, det bliver så dejligt.
Jeg regner med at mit strygebræt kan stå under vinduet, så står det så jeg bare kan dreje mig på stolen når jegskal bruge det.
Igen: WEEEEEE
Jeg får så også mit sybord fri på tre sider, så bliver det noget nemmere at gå rundt om, nå jeg klipper og tegner mønstre. Så mangler jeg bare at finde en bit til min boremaskine, så jeg kan bruge den til hæve/sænkemekanismen - men indtil jeg finder den er det nu heller ikke noget problem at bruge håndsvinget.








1 kommentar:

Paulsen sagde ...

ARGHH!!!! SÅ misundelig..

Det ser simpelthen så lækkert ud med hæve/sænkebord og hele svineriet. Jeg glæder mig til billeder af det færdige.

Og skægt, du får mere plads i dit syværelse end jeg har i hele min bolig :( Har et skab med 2 låger og en reol med 25 rum på 35x35 cm eller sådan...

Rog

Denne blog har jeg lavet for at have et sted at samle alle mine kreative ting og tanker på et enkelt sted.