lørdag den 2. juni 2007

Hejsa alle.

Velkommen til min blog og tak fordi du kiggede forbi:D Bloggen vil - forhåbenligt-fungere som en journal over mine kreative projekter, vil forsøge at opdatere jævnligt... Men altså, hukommensen er ikke helt i top jo og sadlen hester jo ikke samme dag som den rider... Eller nowet. Men intentionerne er der, helt sikkert og det er jo tanken der tæller (Shhh, vi snakker ikke om at det er noget dovne/nærige mennesker siger for at lette deres dårlige samvittighed). Jeg både syer og maler og vil forsøge at poste mine resutater, mine overvejelser og hvad jeg ellers finder relevant. Gode idéer, kommentarer, ris og ros modtages gerne. Det var alt for denne gang, nu vil jeg forsøge at oprette en "to-do-liste" så jeg har styr på hvad jeg egentlig har gang i. (Ingen kommentarer, tak, hehe)

Knus Pwinsessen

1 kommentar:

Anonym sagde ...

hvad jeg ledte efter, tak

Denne blog har jeg lavet for at have et sted at samle alle mine kreative ting og tanker på et enkelt sted.