søndag den 3. juni 2007

I´m in låååwwwwe...

Jeg har fundet ud af at man købe mønstre til at sy hatte efter - fra www.voguepatterns.com. (Tak VyRog)
Og jeg er forelsket. Jeg er helt vild med nummer 2 og 3 i begge rækker, synes bare de er fine. Desværre er mønstrene hundedyre - 125kr ca, til gengæld får man alle størrelser til at seks hatte i samme pakke, så kunne måske være man skulle overveje det alligevel. Tænk sig at kunne
sy sine egne hatte...
Men har nu også være på bibliteket idag efter en stak sybøger, der var også nogle få hatte i, så dem må jeg nok hellere kigge nærmere på.
Ellers er planen for den nærmeste fremtid at jeg skal sy Helles kjole færdig. (Hun er gift med min kærestes fodboldtræner). HUn har været og prøve den idag og den passede på en prik, så det er dejligt.
Næste opgave bliver enten at sy den frakke om som jeg købte for hundrede kroner i en genbrugs i denne uge, den er mørkeblå og med en rigtig fin krave, skal bare syes ind, er en str 52 og have skiftet knapper, vil have sat guldknapper i, tror jeg kunne blive rigtig fint.
Har også en mørkeblå genbrugskjole med hvide prikker jeg gerne have syet om, vil gerne have begge dele på til familiefest i Charlies familie på lørdag, men nu må vi se hvor langt jeg når. Skal aflevere Helles kjole mandag og der har vi også store oprydningsdag, har vi også tirsdag, så får nok ikke syet det vilde der. Men nu må vi se, har endelig fået lysten til at sy tilbage, det er bare rigtig dejligt.

1 kommentar:

Paulsen sagde ...

De hatte er også super flotte :) Nu mangler vi bare at få købt et mønster :P

Rog

Denne blog har jeg lavet for at have et sted at samle alle mine kreative ting og tanker på et enkelt sted.